شناسهٔ خبر: 221491 - سرویس استان‌ها

۱۲۰۰ تن قیر رایگان برای بهسازی معابر نیشابور

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی  تأمین ۱۲۰۰ تن قیر رایگان بازآفرینی شهری برای اجرای آسفالت و بهسازی معابر محلات هدف شهری در نیشابور با امضای تفاهم‌نامه میان اداره راه و شهرسازی و شهرداری این شهر انجام شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، تفاهم‌نامه‌ای باهدف مرمت و بهسازی معابر محلات هدف شهری در نیشابور میان اداره راه و شهرسازی شهرستان و شهرداری این شهر به امضا رسید.

 این نشست به میزبانی بهزاد امیری سرپرست معاونت اداره کل و اداره راه و شهرسازی نیشابور و علیرضا توفیقی نماینده شهرداری نیشابور در محل اداره راه و شهرسازی این شهرستان برگزار شد.

 امیری دراین‌خصوص اظهار کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه، مقدار ۱۲۰۰ تن قیر رایگان به‌منظور اجرای آسفالت معابر در محلات هدف شهری اختصاص‌یافته است.

 وی افزود: این محلات که عمدتاً در مناطق کم‌برخوردار قرار دارند، پیش‌ازاین با بازدید میدانی کارشناسان اداره راه و شهرسازی موردبررسی قرار گرفته و نیاز آن‌ها به مرمت و بهسازی تأیید شده است.

 سرپرست معاونت اداره کل و اداره راه و شهرسازی نیشابور با اشاره به اهمیت توجه به مناطق کمتر برخوردار بیان کرد: اجرای این طرح در راستای ارتقای کیفیت معابر شهری، بهبود زیرساخت‌ها و افزایش سطح رفاه ساکنان این محلات انجام می‌شود.

 در این نشست، مسئولان دو دستگاه بر اهمیت رسیدگی به بافت‌های کم‌برخوردار شهری تأکید کردند و ابراز امیدواری شد با اجرای این تفاهم‌نامه، روند بهسازی معابر و ارتقای شرایط زیست‌محیطی و خدماتی در محلات هدف با سرعت بیشتری دنبال شود.