شناسهٔ خبر: 221501 - سرویس استان‌ها

دیدار چهره‌ به ‌چهره مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با شهروندان

دیدار چهره‌ به ‌چهره مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با شهروندان مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان در جریان دیدار چهره‌به‌چهره با شهروندان، ضمن بررسی درخواست‌های مراجعین، دستورات لازم را برای رفع موانع موجود در حوزه‌های نهضت ملی مسکن و صدور اسناد مالکیت صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی هرمزگان، مجید سلحشور در حاشیه جلسه ملاقات مردمی که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به اهمیت ارتباط مستقیم مسئولان با مردم، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسات، شناسایی بی واسطه چالش‌ها و پیگیری دقیق مطالبات شهروندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

وی گفت: در این دیدار، مراجعین مسائل و مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف از جمله وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن، موانع موجود در اخذ سند مالکیت و مسائل مربوط به واگذاری اراضی مطرح کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم اولویت اصلی این اداره‌کل است، افزود: پس از بررسی درخواست‌ها و اسناد ارائه شده توسط مراجعین، دستورات مقتضی به واحدهای مربوطه جهت پیگیری و حل مشکلات صادر شد.

سلحشور در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با حذف بروکراسی‌های زائد اداری، روند رسیدگی به مطالبات مردم در حوزه‌های مسکن و زمین‌داری را تسریع بخشیم تا شاهد رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان عزیز استان باشیم.