شناسهٔ خبر: 221522 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

روابط عمومی بازوی ارتباطی و اطلاع‌رسانی سازمان است

تقدیر از روابط عمومی خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی، با حضور در اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی این اداره‌کل، ضمن دیدار با همکاران این واحد، از نقش کلیدی آنان در تبیین عملکرد و تقویت ارتباط سازنده با جامعه هدف تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، سیدعلی میرکریمی در این بازدید که با همراهی مهدی محمدپور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، شیدا ناصری، رئیس اداره توسعه منابع و جمعی از مدیران و همکاران صورت گرفت، ضمن تبریک هفته روابط عمومی، اظهار داشت: روابط عمومی به عنوان بازوی توانمند ارتباطی و اطلاع‌رسانی سازمان، نقشی تعیین‌کننده در پیشبرد اهداف عالیه اداره‌کل بر عهده دارد.

وی افزود: انعکاس خدمات صادقانه به مردم و تبیین دقیق سیاست‌ها و برنامه‌های راه و شهرسازی، نیازمند خلاقیت و پویایی در حوزه روابط عمومی است و بدون شک، این واحد با ایجاد بستری مناسب برای اطلاع‌رسانی شفاف، نقش حیاتی در ارتقای اعتماد عمومی و معرفی دستاوردهای مجموعه ایفا می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی ضمن استماع دیدگاه‌ها و چالش‌های همکاران روابط عمومی، بر لزوم تقویت زیرساخت‌های اطلاع‌رسانی و بهره‌گیری از ابزارهای نوین برای افزایش اثربخشی عملکرد سازمان تأکید کرد. وی همچنین از تلاش‌های شبانه‌روزی و خدمات ارزشمند همکاران این واحد در پوشش فعالیت‌های اداره‌کل قدردانی نمود.

در پایان این دیدار، بحث و تبادل نظر پیرامون راهکارهای ارتقای کیفی فعالیت‌های رسانه‌ای و ایجاد پل ارتباطی موثرتر با مخاطبان صورت گرفت و تصمیمات لازم برای تسهیل در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای این اداره اتخاذ شد.