به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری جنوب کرمان ) در نشست هماندیشی عطاءالله منوچهری مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای جنوب کرمان با اسفندیار سالاری رئیس انجمن صنفی شرکتهای حملونقل کالای شهرستان جیرفت، مهمترین مسائل و چالشهای حوزه حملونقل جادهای، وضعیت ناوگان، خدماترسانی به رانندگان و راهکارهای ارتقای همکاریهای صنفی و اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست که با هدف تقویت تعامل میان بدنه اجرایی و فعالان بخش حملونقل برگزار شد، طرفین بر ضرورت همافزایی، پیگیری مطالبات صنفی و ارتقای کیفیت خدمات در مسیرهای حملونقل شهرستان جیرفت تأکید کردند.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای جنوب کرمان در این نشست با اشاره به نقش مهم شرکتهای حملونقل در پویایی اقتصاد منطقه، بر لزوم تعامل مستمر با تشکلهای صنفی و استفاده از ظرفیت فعالان این حوزه برای حل مسائل موجود تأکید کرد.
رئیس انجمن صنفی شرکتهای حملونقل کالای شهرستان جیرفت نیز ضمن بیان دیدگاهها و مطالبات صنفی از حمایت ها و حسن توجه ویژه مدیرکل راهداری جنوب کرمان به حوزه حمل و نقل تشکر کرد.
