به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اداره ارتباطات و اطلاعرسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، به مناسبت هفته ارتباطات و اطلاعرسانی، نشست ویدئوکنفرانسی شورای هماهنگی روابط عمومیهای وزارت راه و شهرسازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رؤسای شوراهای هماهنگی استانها برگزار شد.
در این نشست راهبردی که با هدف ارتقای سطح اطلاعرسانی و هماهنگی میان دستگاههای اجرایی برگزار شد، نمایندگان روابط عمومی ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حملونقل جادهای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره کل فرودگاههای استان و سایر دستگاههای ذیربط خراسان جنوبی حضور داشتند. در این نشست، وحدتی، رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی خراسان جنوبی و مدیر اداره ارتباطات اداره کل راه و شهرسازی استان نیز در جمع شرکتکنندگان حضور یافت.
در پایان این نشست، در اقدامی تقدیرآمیز، ارجائی، معاون وزیر راه و شهرسازی، به همراه هاشمی، نماینده محترم مردم شهرستان بیرجند و مودی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، از زحمات و تلاشهای بیدریغ روابط عمومیهای حاضر در جلسه در جهت بهبود جریان اطلاعرسانی و پیوند میان دستگاهها قدردانی کردند. در این راستا، لوح سپاس به نمایندگان روابط عمومیهای حاضر در جلسه اهدا شد.
این نشست بار دیگر بر اهمیت نقش کلیدی روابط عمومیها در انتقال شفاف اطلاعات به مردم و تقویت تصویر ذهنی مثبت از خدمات ارائهشده توسط وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد.
