به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، سجاد میرزایی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان به همراه معاونین این ادارهکل با حضور در میعادگاه نماز جمعه لار (مسجد جامع) به صورت مستقیم به مسائل و مشکلات مراجعین و جامعه هدف رسیدگی کردند.
در راستای تداوم طرح خدمترسانی بی واسطه و تکریم ارباب رجوع، میز ارتباطات مردمی با حضور دستگاههای اجرایی شهرستان برپا شد. این برنامه که به مناسبت گرامیداشت شهدای خدمت، شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان خدوم ایشان و با هدف تقویت ارتباط دوسویه با مردم و ارتقای سطح رضایتمندی جامعه هدف برگزار شد.
در جریان برگزاری این میز خدمت، شهروندان دغدغههای خود را بی واسطه با مدیرکل و معاونین در میان گذاشتند و مسئولین نیز پس از بررسی درخواستها دستورات مقتضی را برای رفع مشکلات مراجعین صادر کردند.
