شناسهٔ خبر: 221800 - سرویس استان‌ها

برگزاری نشست ویدئوکنفرانسی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی

وزانی رئیس روابط عمومی بوشهر رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان بوشهر از برگزاری نشست ویدئوکنفرانسی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های این وزارتخانه خبر داد و گفت: وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر گذار از فعالیت‌های صرفاً تشریفاتی، روابط‌عمومی‌ها را بازوان مشورتی و پل ارتباطی صادق میان جامعه و بدنه اجرایی وزارتخانه دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، احد وزانی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان بوشهر اظهار کرد: همزمان با هفته ارتباطات و روابط‌عمومی، نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی با هدف هم‌افزایی در حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی به ریاست وزیر راه و شهرسازی و با حضور رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارتخانه برگزار شد.

وزانی افزود: در این جلسه که به صورت برخط و با حضور اصغر کشوریان، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان بوشهر، حسین احمدی‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های تابعه استان برگزار شد، بر ضرورت تحول در ساختار اطلاع‌رسانی تأکید شد.

وی با اشاره به سرفصل‌های مطرح شده در این نشست گفت: دکتر کریمی در این جلسه ضمن تبریک روز روابط‌عمومی، بر اهمیت تغییر نگاه در عصر ارتباطات، لزوم ارائه گزارش‌های دقیق و به‌روز به مردم و همچنین ضرورت اطلاع‌رسانی مناسب از حجم فعالیت‌های عمرانی در سطح کشور تأکید کرد.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان بوشهر در پایان تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی نیز ضمن تبیین جایگاه روابط‌عمومی به عنوان یکی از ارکان مدیریت مؤثر سازمان، خواستار ارتقای جایگاه این واحدها از تشریفات به بازوی تحلیل‌گر و مشورتی شد.

این نشست با بررسی چالش‌های استان‌ها و ارائه راهکارهای نوین جهت ارتقای ارتباطات سازمانی به کار خود پایان داد.