شناسهٔ خبر: 221814 - سرویس استان‌ها

اجرای بسته حمایتی جوانی جمعیت در راهداری هرمزگان

جوانی جمعیت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان با هدف بهبود معیشت کارکنان در سال ۱۴۰۵، بسته مشوق‌های رفاهی شامل تمدید خانه‌های سازمانی برای خانواده‌های پرجمعیت، پرداخت پاداش فرزندآوری و تخصیص کمک‌هزینه مهدکودک را عملیاتی کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، در سال ۱۴۰۵ و در راستای تحقق سیاست‌های کلان نظام در حوزه خانواده و فرزندآوری، این اداره کل با هدف بهبود معیشت و رفاه کارکنان، سرفصل‌های جدیدی از مشوق‌های اداری و مالی را عملیاتی کرد.

 عابد محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان با بیان اینکه رویکرد این اداره کل حمایت ملموس از همکاران در راستای فرزندآوری است، گفت: برای حمایت ویژه از کارکنان دارای بیش از ۳ فرزند، مدت بهره‌مندی از خانه‌های سازمانی برای این گروه بیش از ۴ سال تمدید شده است تا دغدغه‌های اسکان و تأمین مسکن این همکاران کاهش یابد.

 محمدی در ادامه به امتیازات ویژه خدمتی اشاره کرد و افزود: به منظور تقدیر از کارکنانی که در مسیر توسعه خانواده قدم برمی‌دارند، پاداش نقدی هدیه فرزندآوری به صورت مستقیم پرداخت می‌شود.

 معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان با اشاره به حمایت‌های جاری از کارکنان دارای فرزند خردسال بیان کرد: علاوه بر موارد یاد شده، کمک‌هزینه مهدکودک جهت تسهیل در امور جاری زندگی همکاران برای ۱۰ نفر از شاغلین در این اداره کل در سال جاری تخصیص و پرداخت شده است.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت منابع انسانی در اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان بر این باور است که سرمایه اصلی این سازمان، خانواده‌های همکاران هستند و هرگونه هزینه در مسیر حمایت از جوانی جمعیت، در واقع سرمایه‌گذاری برای پایداری و نشاط بیشتر در محیط کار محسوب می‌شود.