به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه و بویراحمد)، جلسه مشترک هیأتمدیره ششمین دوره نظام کاردانی با اعضای هیأتمدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار شد.
در این نشست که با حضور علی پارسایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تشکیل شد، ضمن قدردانی از زحمات هیأت اجرایی و نظارت بر انتخابات، اعتبارنامههای اعضای منتخب ششمین دوره هیأتمدیره سازمان نظام کاردانی کهگیلویه و بویراحمد به آنان اعطا گردید.
پارسایی در این جلسه با تأکید بر نقش کلیدی متخصصان در ارتقای کیفیت ساختوسازهای استان، اظهار داشت: سازمانهای نظام کاردانی و نظام مهندسی ساختمان دو بازوی اجرایی و تخصصی در حوزه ساختوساز هستند و تعامل و همکاری میان این دو نهاد میتواند منجر به ارتقای استانداردهای فنی و نظارتی در پروژههای عمرانی استان شود.
وی با اشاره به اهمیت همافزایی میان این دو مجموعه افزود: انتظار میرود با آغاز به کار دوره جدید هیأتمدیره نظام کاردانی، شاهد تعاملات نزدیکتر و همافزایی حداکثری میان نظام مهندسی ساختمان و نظام کاردانی باشیم تا با همراستایی در سیاستگذاریها، اهداف عالی وزارت راه و شهرسازی در حوزه صیانت از حقوق بهرهبرداران محقق گردد.
در پایان این نشست، از تلاشها و خدمات ارزنده اعضای هیأتمدیره در دوره پنجم و همچنین اعضای هیأت اجرایی برگزاری انتخابات نظام کاردانی استان، با اهدای لوح تقدیر شد.
