به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری جنوب کرمان) عطاالله منوچهری سرپرست اداره کل راهداری و حملونقل جادهای جنوب کرمان از تداوم عملیات اجرایی پل ۲۰ دهانه ورودی شهر زهکلوت با اجرای عملیات آرماتوربندی و بتنریزی دالهای این سازه خبر داد و گفت: این پروژه با هدف ارتقای ایمنی کاربران جادهای و تسهیل در تردد هنگام بروز سیلاب با جدیت در حال اجراست.
منوچهری با اشاره به اهمیت راهبردی پل ۲۰ دهانه ورودی زهکلوت اظهار کرد: این سازه یکی از پروژههای نیمهتمام، مهم و مورد مطالبه مردم منطقه است که با پیگیریهای مستمر، عملیات اجرایی آن با جدیت دنبال میشود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات آرماتوربندی و بتنریزی دالهای این پل در حال انجام است، افزود: با توجه به اقلیم منطقه و وقوع سیلابهای فصلی در جنوب کرمان، احداث و تکمیل این پل نقش حیاتی در مدیریت بحران و برقراری ارتباط ایمن جادهای ایفا میکند.
سرپرست اداره کل راهداری جنوب کرمان تصریح کرد: یکی از اولویتهای اداره کل راهداری جنوب کرمان، تسریع در انجام و تکمیل این پروژه است تا با ایمنسازی این محور، بستر مناسبی برای تسهیل تردد کاربران جادهای و اهالی منطقه زهکلوت فراهم شود.
