به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاعرسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، روز شنبه ۲ خردادماه ۱۴۰۵، جلسهای با محوریت بررسی چالشهای بیمه تکمیلی کارکنان این اداره کل، با حضور علی حاجیزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، معاونین و رؤسای ادارات و کارشناسان مربوطه اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ، نمایندگان بیمه کوثر و جمعی از کارشناسان ذیربط تشکیل شد.
در این نشست، وضعیت فعلی خدمات بیمهای مورد ارزیابی قرار گرفت و ضمن طرح چالشهای موجود، پیشنهاداتی در جهت رفع موانع اجرایی ارائه شد همچنین بحث و تبادلنظر در خصوص تعیین حق بیمه جدید و الزام به پرداخت بهموقع خسارات بیمهای به کارکنان، از مهمترین سرفصلهای این جلسه بود.
در پایان، نمایندگان دو طرف بر لزوم تداوم همکاریهای دوجانبه و پیگیری موارد مطرحشده تا دستیابی به نتایج مطلوب و ارتقای سطح رفاه و امنیت بیمهای کارکنان تأکید کردند.
