شناسهٔ خبر: 221963 - سرویس استان‌ها

ایمن‌سازی محورهای بندر خمیر با هدف ارتقای ایمنی تردد

ایمن سازی راه معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان در بازدید از روند اجرای اقدامات ایمن‌سازی در محورهای مواصلاتی شهرستان بندر خمیر بر ارتقای ایمنی راه‌ها و کاهش سوانح رانندگی به عنوان اولویت اصلی این اداره کل تأکید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، علیرضا محمدی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان در حاشیه بازدید از روند اجرای اقدامات ایمن‌سازی در محورهای مواصلاتی شهرستان بندر خمیر، که با حضور مهران رازمند رئیس اداره نگهداری راه‌ها و علی دریانورد رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده ای شهرستان بندر خمیر به همراه رئیس پلیس راه استان هرمزگان انجام شد، اظهار داشت: ارتقای ایمنی راه‌ها و کاهش سوانح رانندگی از اولویت‌های اصلی این اداره کل است و تمامی ظرفیت‌های فنی و اجرایی برای بهبود وضعیت محورهای پرتردد به‌کار گرفته شده است.

 وی با اشاره به اجرای عملیات خط‌کشی، نصب و به‌روزرسانی علائم ایمنی، اصلاح نقاط پرحادثه و تقویت تجهیزات ترافیکی در این شهرستان افزود: تعامل مستمر با پلیس راه نقش مهمی در شناسایی نقاط حادثه‌خیز و تسریع در رفع نواقص ایفا می‌کند.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان همچنین بر لزوم پایش مستمر وضعیت راه‌ها تأکید کرد و گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و نظارت میدانی، تلاش می‌کنیم شرایطی ایمن و استاندارد برای تردد شهروندان و کاربران جاده‌ای فراهم شود.

 در این بازدید میدانی، وضعیت فعلی محورهای اصلی و روستایی شهرستان بندر خمیر مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای تسریع در اجرای اقدامات تکمیلی صادر شد.