به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، این اقدامات عمرانی که با هدف تأمین رفاه و ایمنی شهروندان اجرایی شده، شامل احداث و نصب «شیبراهه» (رمپ) در ایستگاه راهآهن یزد و همچنین نصب نردههای حفاظتی در ایستگاههای یزد، میبد، اردکان و بافق است.
این طرح در چارچوب برنامههای کلان بهسازی زیرساختهای حملونقل ریلی و با هدف فراهمسازی شرایط استاندارد برای تردد ایمن افراد دارای معلولیت و سایر شهروندان انجام گرفته است تا سطح کیفی خدمات در اماکن عمومی و محیطهای ریلی استان ارتقا یابد.
