به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، در آیین تجلیل از دستگاههای برتر در حوزه ارتباطات و اطلاعرسانی که با حضور حسینعلی امیری، استاندار فارس و مدیران ارشد استانی برگزار شد، اداره ارتباطات و اطلاعرسانی راه و شهرسازی فارس به دلیل پیگیری برنامههای کلیدی و تبیین دستاوردهای دولت در حوزههای راهبردی، به عنوان برترین روابط عمومی استان معرفی و از مدیر آن تقدیر شد.
کمیته ارزیابی روابط عمومی استانداری فارس، شاخصهایی همچون سرعت و دقت در انتشار اخبار، تعامل سازنده با رسانههای جمعی، بهرهگیری از ظرفیتهای نوین رسانهای و شفافیت در اطلاعرسانی را در این انتخاب دخیل دانسته است. بر همین اساس، این اداره موفق شد با اجرای برنامههای هدفمند در مناسبتهای ملی، نقش مؤثری در انعکاس عملکرد دستگاه ایفا کند.
از جمله فعالیتهای برجسته این مجموعه میتوان به تبیین جامع دستاوردهای دولت در هفته دولت از طریق انعکاس پروژههای عمرانی و خدماتی افتتاح شده و همچنین پوشش حرفهای برنامههای دهه فجر انقلاب اسلامی با استفاده از ابزارهایی نظیر روزشمار و تولید محتوای رسانهای پیرامون دستاوردهای حوزه راهسازی و نظام مهندسی اشاره کرد.
علاوه بر این، اداره ارتباطات و اطلاعرسانی راه و شهرسازی فارس در تبیین اقدامات اقتصادی دولت در حوزههای مسکن و حملونقل که در راستای تحقق سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی انجام شده است، حضوری فعال داشته و در اجرای پویش ملی «جنگ رمضان» نیز با مستندسازی و انعکاس خدمات جهادی و مدیریت راهها در شرایط ویژه، عملکردی درخشان از خود به جای گذاشته است.
در پایان این مراسم، حسینعلی امیری، استاندار فارس با اهدای لوح تقدیر به زهره گلناری، رئیس اداره ارتباطات و اطلاعرسانی راه و شهرسازی فارس، از تلاشهای تیم رسانهای این مجموعه در جهت جلب اعتماد عمومی قدردانی کرد. گلناری نیز ضمن سپاسگزاری از حمایتهای مدیرکل راه و شهرسازی استان، این موفقیت را مرهون کار تیمی، انسجام در رویدادهای ملی و استمرار در تبیین دستاوردهای راهبردی دولت دانست که جایگاه والای این اداره را در میان دستگاههای اجرایی استان به اثبات رسانده است.
