به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از فارس، نخستین جلسه شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان فارس در سال ۱۴۰۵ با حضور علیرضا امیری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای فارس، معاونین و رؤسای ادارات ستادی و شهرستانهای این اداره کل امروز دوشنبه سوم خرداد ماه در سالن شهید امام خامنه ای (ره) برگزار شد.
موضوعاتی همچون ارایه گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۴ و همچنین بررسی و احصا پیشنهادات، راهکارها و برنامههای عملیاتی در سال ۱۴۰۵، موضوعات اداری در این جلسه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای فارس در این نشست نیز با تشریح برنامهها و اقدامات لازم در ادارات شهرستانی، بر ضرورت آمادگی همه جانبه راهداران استان در عملیاتهای کشوری پیش رو در فصل تابستان تاکید کرد.
