به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، مجید سلحشور در حاشیه بازدید مشترک با معاون عمرانی استانداری و شهردار بندرعباس از پروژههای مسکن مرکز استان، اظهار داشت: با پیگیریهای مستمر استانی و تلاش شبانهروزی پیمانکاران، ۱۱۰۰ واحد مسکونی در قالبهای مختلف تکمیل و آماده بهرهبرداری شده است.
سلحشور در تشریح سبد افتتاحی این پروژهها گفت: این واحدها شامل ۲۵۶ واحد بنیاد مسکن، ۲۲۰ واحد در پروژه شهید قاسم سلیمانی، ۴۰ واحد ویژه معلولان، ۴۴ واحد متعلق به مددجویان بهزیستی در میناب، ۴۰ واحد توسط خیرین در بستک، ۲۰۰ واحد نوسازی بافت فرسوده شهری و ۳۰۰ واحد در قالب پروژههای خودمالک است.
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین بیان کرد: در این بازدید که با هدف پایش میدانی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شد، صفر صادقیپور، معاون عمرانی استانداری هرمزگان و مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس، ضمن بررسی چالشهای پیشروی پروژههای ۵ هزار واحدی و ۳۴۰ واحدی، بر لزوم رفع موانع تاکید کردند.
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: مقرر شده است پیمانکاران متناسب با حجم پروژهها، نسبت به افزایش نیروی انسانی در کارگاهها اقدام کنند تا روند تحویل واحدها به متقاضیان بدون وقفه و طبق زمانبندی مقرر انجام شود.
