به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از فارس، در دیدار علیرضا امیری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با فرمانداران شهرستان های رستم، کوار و استهبان، مسائل اولویتدار حوزه راهداری و زیرساختهای جادهای این شهرستانها مورد بحث و تبادل نظر کارشناسی قرار گرفت.
در این نشست علیرضا امیری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، بهنام مختاری فرماندار شهرستان رستم، بهنام ناهید فرماندار کوار، فرهاد جهانخواه فرماندار استهبان و تنی چند از مسئولان و معاونین شهرستان نیز حضور داشتند.
در این جلسات، فرمانداران به بیان دغدغهها و نیازهای حوزه انتخابیه خود پرداخته و بر ضرورت تسریع در اجرای پروژههای نیمهتمام و بهسازی محورهای مواصلاتی تأکید کردند و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، بر عزم این اداره کل جهت توزیع عادلانه منابع و ارتقای ایمنی مسیرهای ارتباطی در سطح استان تأکید کرد.
