به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، برنامه دوشنبههای ملاقات مردمی با حضور سید حسن حسینی، معاون استاندار و فرماندار مشهد مقدس، و جمعی از مدیران اجرایی از جمله تورج بازمانده، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مشهد، در سالن اجتماعات فرمانداری مشهد برگزار شد.
این جلسه از ساعت ۸ صبح آغاز شد و به مدت ۵ ساعت ادامه یافت. در جریان این برنامه، ۲۹۸ نفر از شهروندان مشهدی به صورت چهره به چهره و بدون واسطه مسائل و مشکلات خود را در حوزههای مختلف با مدیران مطرح کردند.
در بخش مرتبط با اداره راه و شهرسازی شهرستان مشهد، موضوعاتی از جمله بررسی وضعیت ودیعه مسکن و اجارهبها، پیگیری درخواستهای نهضت ملی مسکن، رسیدگی به مشکلات بافت فرسوده و نوسازی، و پاسخگویی به استعلامات و درخواستهای صدور جواز ساختمانی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مشهد، در حاشیه این مراسم با اشاره به تقارن این دیدار مردمی با سالروز فتح خرمشهر و نزدیکی عید سعید قربان، اظهار کرد: فتح خرمشهر نشان داد که با وحدت، ایمان و تلاش بیوقفه میتوان بر هر مشکلی غلبه کرد. عید قربان نیز یادآور بندگی و از خودگذشتگی است و ما نیز در مسیر خدمت به مردم، این روحیه جهادی و ایثار را سرلوحه کار خود قرار دادهایم.
وی افزود: حضور مستمر در جمع مردم و پیگیری برای حل مشکلات آنان، مهمترین وظیفه خدمتگزاران مردم است.
برنامه دوشنبههای ملاقات مردمی هر هفته با همکاری دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی فرمانداری مشهد برگزار میشود و فرصتی برای ارتباط مستقیم شهروندان با مسئولان و طرح مسائل و درخواستهای آنان فراهم میآورد.
