به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان روز سهشنبه در شهرستان میناب از دیدار جمعی از مسئولان این اداره کل با خانوادههای معظم شهدای این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این دیدار با هدف تکریم مقام شامخ شهدا و قدردانی از صبر و ایستادگی خانوادههای معظم آنان انجام شد.
وی با اشاره به حضور مسئولان اداره کل در این برنامه بیان کرد: در این دیدار حجتالاسلام والمسلمین کهوری امام جماعت این اداره کل و عباس شبانی رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای شهرستان میناب نیز حضور داشتند و ضمن گفتوگو با خانوادههای شهدا، از نزدیک در جریان دغدغهها و مسائل آنان قرار گرفتند.
حجتالاسلام والمسلمین کهوری در این دیدار با اشاره به جایگاه شهدا در حفظ امنیت و اقتدار کشور گفت: شهدا مایه برکت و عزت میهن اسلامی هستند و تداوم راه آنان در گرو خدمترسانی صادقانه و بیمنت به مردم است.
در پایان این دیدار، با اهدای لوح یادبود از خانوادههای معظم شهدا تجلیل و از ایثار و استقامت آنان قدردانی شد.
