به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گیلان)، ابراهیم نجفی نماینده مردم شریف آستانهاشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی در دیداری با محمدمهدی علیزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان، روند اجرای پروژههای عمرانی این دو شهرستان را بررسی و پیگیری کرد. در این نشست، موضوعاتی از جمله روند اجرا، موانع پیشرو و برنامهریزی برای تسریع در تکمیل پروژهها مورد بحث قرار گرفت و بر پیگیری مستمر برای رفع مشکلات و تحقق اهداف عمرانی منطقه تأکید شد.
همچنین در نشستی دیگر، کریم معصومی نماینده مردم فومن با مدیرکل راه و شهرسازی گیلان درباره آخرین وضعیت پروژههای عمرانی و زیرساختی شهرستان فومن گفتوگو کرد. در این جلسه با مرور طرحهای در دست اقدام، گزارشهایی از وضعیت برخی پروژهها، میزان پیشرفت فیزیکی و نیازهای اعتباری ارائه شد و بر ضرورت اولویتبندی طرحها، رفع گلوگاههای اداری و اجرایی و پاسخگویی به مطالبات مردم تأکید شد.
در پایان این دیدارها، محمدمهدی علیزاده ضمن اعلام آمادگی برای تداوم جلسات کارشناسی، بر استفاده حداکثری از ظرفیتهای موجود و همافزایی بین دستگاهها برای پیشبرد سریعتر و باکیفیتتر پروژهها تأکید کرد.
