به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، همزمان با دهه امامت و ولایت، شبکه آب شرب سایت مسکن ملی شهر عجبشیر با حضور امیرعباس سلطانپور، فرماندار شهرستان عجبشیر، اکبر راشدی، رئیس اداره راه و شهرسازی عجب شیر، نجاری، معاون فرماندار، ضیائی، رئیس اداره آب و فاضلاب عجبشیر و تورخمچه مسئول ستاد غدیر شهرستان، با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان افتتاح و به بهرهبرداری رسید.
راشدی با اعلام این خبر گفت: توسعه زیرساختهای اساسی از جمله شبکه آب و راه، از اولویتهای کلیدی برای سکونتپذیری و ارتقای خدماترسانی در سایتهای نهضت ملی مسکن است که این امر با پیگیریهای انجام شده همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان محقق شده است.
