به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، جلسه شورای مسکن شهرستان مراغه به ریاست علی امیری راد، فرماندار و با حضور ناهید موتمنی، رئیس اداره راه و شهرسازی مراغه، شهرام مروتی، شهردار مراغه، مسئولین دستگاههای خدماترسان، بانکهای عامل، نمایندگان نظام مهندسی، بنیاد مسکن و پیمانکاران پروژههای نهضت ملی مسکن برگزار شد.
موتمنی با اعلام این خبر گفت: در این نشست، چالشها و موانع موجود در مسیر اجرای پروژههای نهضت ملی مسکن به دقت مورد بررسی قرار گرفت و در راستای رفع این موانع، مقرر گردید تا مهلتهای لازم برای اتمام عملیات ساختمانی به پیمانکاران ابلاغ شود. همچنین، دستگاههای خدماترسان ملزم به اجرای عملیات مطابق با زمانبندی تعیین شده برای ساختوسازها شدند.
وی افزود: یکی دیگر از محورهای مهم این جلسه، بحث و تبادل نظر در خصوص طرح جوانی جمعیت بود که در همین راستا، مقرر گردید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اراضی ملی که برای الحاق به محدوده روستاها تحویل داده میشود، بخشی را نیز به طرح جوانی جمعیت مراغه اختصاص دهد. این اقدام با هدف فراهم کردن بسترهای لازم برای اجرای سیاستهای حمایتی از خانوادههای جوان در شهرستان مراغه صورت میگیرد.
موتمنی در پایان خاطرنشان کرد: این جلسه با هدف همافزایی دستگاهها و تسریع در روند اجرایی پروژههای مسکن به منظور تحقق اهداف دولت در حوزه مسکن و حمایت از خانوادهها برگزار گردید.
