شناسهٔ خبر: 222659 - سرویس استان‌ها

تقدیر کرمان در مجلس از اقدامات مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان

کرمان نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از تلاش‌های این اداره کل در راستای خدمات‌رسانی به مردم به ویژه پروژه بلدالامین تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان، جلسه‌ی پایش طرح نهضت ملی مسکن با محوریت تأمین اراضی شهرستان کرمان با حضور شهباز حسن‌پور نماینده مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، علی حاجی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان به‌ همراه  معاونین و روسای مربوطه اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، نمایندگان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فرماندار شهرستان راور، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کرمان، رؤسای ادارات و کارشناسان مربوطه برگزار شد. 

در این نشست، حسن‌پور از تلاش‌های مستمر اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در راستای خدمت‌رسانی به مردم، به‌ویژه در خصوص پروژه بلدالامین که یکی از مطالبات اصلی مردم در جهت مسکن شهر کرمان بود، قدردانی کرد و مقرر شد در آینده مراسمی برای اهدای لوح تقدیر به کارمندان مربوطه این مجموعه برگزار شود. 

در ادامه این نشست، با محوریت پیگیری مصوبات پیشین و تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کرمان مسائل مربوط به الحاق زمین در شهرهای راین، محی‌آباد، جوپار، ماهان و سامانه تم شهرستان راور، همچنین موضوعات مرتبط با محور کرمان، راور و دیهوک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.