شناسهٔ خبر: 222736 - سرویس استان‌ها

زبرخان یک گام تا احداث زیرگذر استاندارد در ورودی شهرک صنعتی خیام

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی جلسه شورای ترافیک شهرستان زبرخان با موضوع بررسی طرح مطالعات ایمن‌سازی ورودی شهرک صنعتی خیام و شهر خور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، جلسه بررسی طرح مطالعات ایمن‌سازی ورودی شهرک صنعتی خیام با حضور احمد بوژمهرانی فرماندار شهرستان زبرخان، حسن نودهی رئیس نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان زبرخان، نمایندگان ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شرکت شهرک‌های صنعتی استان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خور در محل سالن جلسات فرمانداری زبرخان برگزار شد.

 نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان زبرخان با اشاره به اهمیت ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی و ورودی‌های شهری، اظهار کرد: در این نشست، طرح مطالعات ایمن‌سازی ورودی شهرک صنعتی خیام توسط مشاور مربوطه ارائه و پس از بررسی، به تصویب اعضا رسید.

 وی افزود: بر اساس این طرح و در صورت تصویب نهایی در شورای ترافیک استان، در محدوده مقابل شهرک صنعتی خیام زیرگذر استانداردی برای عبور عرضی کامیون‌ها و تریلی‌ها احداث خواهد شد که نقش مؤثری در ارتقای ایمنی تردد، کاهش مخاطرات جاده‌ای و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین خواهد داشت.