شناسهٔ خبر: 222780 - سرویس وزارتی

مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌کند؛

پویش ملی «بیعت با ولایت»

پویش غدیر مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی در آستانه عید سعید غدیرخم، برای مشارکت خانواده بزرگ وزارت راه و شهسازی در پویش ملی «بیعت با ولایت» فراخوان داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی در آستانه عید سعید غدیرخم، پویش ملی «بیعت با ولایت» را برنامه ریزی کرده است. 

در این پویش از همکاران مجموعه بزرگ وزارت راه و شهرسازی دعوت می‌شود، هم زمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم؛ روز تجدید میثاق با امیرالمومنین علی (ع)، با هدف ترویج فرهنگ ولایت و پیوند میان نسل‌ها، در پویش بیعت با ولایت مشارکت کنند. 

در بخشی از این فراخوان آمده است: ما معتقدیم که مقاومت و وفاداری، از خانه آغاز می‌شود. از شما و عزیزانتان دعوت می‌کنیم تا با ارسال ویدئوهای کوتاه خانوادگی یا ویدئوهایی از فرزندان کوچکمان که در آن با زبان معصوم خود، پیام ولایت و عشق به اهل‌بیت (ع) را بیان می‌کنند، در این کار بزرگ سهیم شوید.

بر اساس اعلام مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی، قالب شرکت در پویش ارسال ویدئوهای خانوادگی (در قالب یک بیعت جمعی) و ویدئوهای فرزندان (بیان کوتاه عشق به امامت و ولایت)است. شرکت کنندگان ضرورت دارد، فیلم گرفته شده از طریق گوشی خود را به صورت افقی ارایه بدهند. 

مهلت ارسال آثار از دوشنبه ۱۱ خرداد تا پنجشنبه ۱۴ خرداد تعیین شده است. نحوه ارسال آثار از طریق پیام رسان بله به حساب @adminonline۲۴است.

متن تجدید بیعت بدین شرح است: «ما کارکنان و خانواده‌های وزارت راه و شهرسازی، در ایام پربرکت عید غدیر، با تجدید میثاق با امیرالمؤمنین (ع)، بر ایستادگی در برابر دشمنان و وفاداری به خط مشی رهبری معظم اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عزیز، تأکید می‌ورزیم. ما پیمان می‌بندیم که در مسیر خدمت، با دقت، اخلاص و صلابت، در کنار رهبری باشیم تا ایرانِ مقتدر و سربلند را بسازیم. بیعت ما با شما، بیعت با عزت و استقلال است.»

پویش ملی «بیعت با ولایت»