شناسهٔ خبر: 222839 - سرویس استان‌ها

برگزاری هشتمین برنامه «دوشنبه‌های دیدار مردمی» فرمانداری مشهد همزمان با دهه ولایت

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی هشتمین برنامه «دوشنبه‌های دیدار مردمی» فرمانداری مشهد همزمان با دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم با حضور معاونین فرماندار، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مشهد و نمایندگان دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، هشتمین برنامه «دوشنبه‌های دیدار مردمی» سال ۱۴۰۵ با حضور معاونین فرماندار شهرستان مشهد مقدس در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

این برنامه همزمان با دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم، بزرگ‌ترین عید شیعیان، با هدف رسیدگی مستقیم و بی‌واسطه به مطالبات شهروندان برگزار شد و طی آن معاونین فرماندار به‌صورت چهره‌به‌چهره پاسخگوی مسائل و درخواست‌های مردمی بودند.

تورج بازمانده، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مشهد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: غدیر، عید ولایت و امامت است و در این ایام پربرکت، خدمت به مردم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. ارتباط بی‌واسطه با مردم از اولویت‌های اصلی است و برگزاری مستمر این دیدارها، فرصتی برای شنیدن مستقیم مسائل شهروندان و پیگیری عملی مشکلات آنان فراهم می‌کند.

در این برنامه پنج‌ساعته، نمایندگان دستگاه‌های حمایتی، خیریه‌ها، بانک‌ها، شهرداری و سایر نهادهای خدمات‌رسان نیز حضور داشتند و به مطالبات و مشکلات بیش از ۲۱۷ نفر از شهروندان رسیدگی شد.

برنامه «دوشنبه‌های دیدار مردمی» هر هفته به همت دستیار مردمی‌سازی فرماندار مشهد و دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی فرمانداری مشهد برگزار می‌شود.