به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، هشتمین برنامه «دوشنبههای دیدار مردمی» سال ۱۴۰۵ با حضور معاونین فرماندار شهرستان مشهد مقدس در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
این برنامه همزمان با دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم، بزرگترین عید شیعیان، با هدف رسیدگی مستقیم و بیواسطه به مطالبات شهروندان برگزار شد و طی آن معاونین فرماندار بهصورت چهرهبهچهره پاسخگوی مسائل و درخواستهای مردمی بودند.
تورج بازمانده، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مشهد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: غدیر، عید ولایت و امامت است و در این ایام پربرکت، خدمت به مردم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. ارتباط بیواسطه با مردم از اولویتهای اصلی است و برگزاری مستمر این دیدارها، فرصتی برای شنیدن مستقیم مسائل شهروندان و پیگیری عملی مشکلات آنان فراهم میکند.
در این برنامه پنجساعته، نمایندگان دستگاههای حمایتی، خیریهها، بانکها، شهرداری و سایر نهادهای خدماترسان نیز حضور داشتند و به مطالبات و مشکلات بیش از ۲۱۷ نفر از شهروندان رسیدگی شد.
برنامه «دوشنبههای دیدار مردمی» هر هفته به همت دستیار مردمیسازی فرماندار مشهد و دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی فرمانداری مشهد برگزار میشود.
