شناسهٔ خبر: 222948 - سرویس استان‌ها

پاسداشت سال‌ها خدمت صادقانه در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران

مازندران معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، در مراسم تجلیل از بازنشستگان این اداره کل، ضمن گرامیداشت دوران خدمت این عزیزان اظهار داشت: امروز فرصتی مغتنم است تا از سال‌ها تلاش بی‌وقفه و تعهد مثال‌زدنی همکارانی قدردانی کنیم که در سخت‌ترین شرایط اقلیمی و بحران‌ها، برای اعتلای ایمنی راه‌ها و خدمت به مردم این دیار ایستادگی کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، اصغر میرایی محمدی گفت: بازنشستگان، سرمایه‌های انسانی و گنجینه‌های ارزشمند تجربه‌اند که تجربیات آنان، قطب‌نمای مسیر پیشرفت برای نسل جوان شاغل در سازمان محسوب می‌شود.

وی ضمن اعلام این مطلب که ما در این مجموعه، بازنشستگی را نه به معنای پایان خدمت، بلکه فصلی نو از حضور مؤثر و انتقال دانش فنی می‌دانیم تصریح کرد: تداوم پویایی و امنیت جاده‌های مازندران، مرهون زیربناهایی است که توسط این پیشکسوتان سخت‌کوش ایجاد شده است.

میرایی محمدی ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خود را ملزم به حفظ تکریم و شأن این عزیزان می‌داند و همواره از نظرات کارشناسی و تجربیات گران‌بهای آنان بهره‌مند خواهد شد.

وی در پایان گفت: این تقدیر، تنها نمادی کوچک از سپاسگزاری بابت عمری تلاش خالصانه برای تحقق اهداف متعالی سازمان و خدمت به هم‌وطنان شریف مازندران است.

گفتنی است در این مراسم از ۳۰ بازنشسته سال قبل این اداره کل تقدیر بعمل آمد.