شناسهٔ خبر: 222984 - سرویس استان‌ها

تقدیر فرماندار بوشهر از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان

تقدیر فرماندار بوشهر از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر فرماندار بوشهر از مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در جشنواره روابط عمومی های برتر تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) از مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در جشنواره روابط عمومی های برتر مرکز استان تقدیر شد.

در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی مرکز استان بوشهر با محوریت «روایت خدمت»، از «محسن مقدسی» مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر به عنوان روابط عمومی برتر در حوزه انعکاس اقدامات و دستاوردهای دولت تقدیر شد.

این آئین به ابتکار فرماندار شهرستان بوشهر با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی دستگاههای اجرایی برگزار شد.

در جریان برگزاری این جشنواره عملکرد روابط عمومی‌ها در شاخص‌هایی نظیر سرعت و دقت در اطلاع‌رسانی، تولید محتوای اثرگذار، بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی، تعامل با رسانه‌ها و میزان اقناع‌سازی افکار عمومی مورد ارزیابی قرار گرفت.

این انتخاب نشان‌دهنده جایگاه مؤثر و نقش‌آفرینی هدفمند روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در عرصه اطلاع‌رسانی، اقناع افکار عمومی در راستای ماموریت های محوله است.