به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مهرداد رضازاده، مدیرکل راهآهن شمال ۱، به همراه مدیران حوزه مهندسی، نظارت و خدمات ایستگاهی، مشکلات سالن انتظار این ایستگاه و محدودیت ظرفیت آن را مورد ارزیابی قرار داد. حاضران در این نشست، طرحهای مختلفی را برای بهبود خدمات و افزایش رفاه مسافران بررسی کردند.
مسئولان همچنین در بازدید میدانی از ایستگاه، موضوعاتی از جمله جابهجایی و تغییر کاربری انبار توشه، امکان حمل خودرو با قطار، مقاومسازی ساختمان ایستگاه و توسعه سالن انتظار را در دستور کار قرار دادند.
رضازاده با تأکید بر اهمیت ایمنی و رفاه شهروندان گفت: راهآهن تمام ظرفیت خود را برای ارتقای خدمات و تأمین آسایش مسافران به کار خواهد گرفت.
وی افزایش ظرفیت و ساماندهی ایستگاه راهآهن ساری را با توجه به استقبال روزافزون شهروندان از سفرهای ریلی، ضروری دانست.
