به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان، عابد محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان با حضور در تجمعات شبانه شهرستان بندرعباس، ضمن تجدید بیعت با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، از نزدیک در جریان مطالبات و درخواستهای شهروندان قرار گرفت و دستورات لازم را برای رسیدگی به موارد مطرح شده صادر کرد.
محمدی با اشاره به اینکه حضور بیواسطه در میان مردم یکی از اولویتهای اصلی این دستگاه اجرایی است، تصریح کرد که شنیدن مستقیم صدای مردم و شناسایی مشکلات مناطق مختلف استان، نقش موثری در برنامهریزیهای دقیقتر برای ارتقای خدمات حملونقل جادهای و ایمنی راهها دارد.
وی با بیان اینکه این سلسله دیدارهای میدانی به منظور تحقق عدالت اجتماعی و تسریع در حل مشکلات عمومی انجام میشود، افزود: تمامی بخشهای این ادارهکل موظف هستند تا درخواستهای ثبت شده در این نشستها را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری کنند و تلاش بر این است که با بهرهگیری از ظرفیتهای موجود، گامهای موثری برای بهبود وضعیت خدمترسانی به مردم استان برداشته شود.
