شناسهٔ خبر: 223108 - سرویس استان‌ها

اجرای عملیات ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی میناب

ایمن سازی در ادامه نهضت ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی شهرستان میناب، پروژه‌های شاخصی شامل تعریض ۷ کیلومتر از جاده پرتردد «بنذرک-مازغ» و بهسازی مسیرهای روستایی با هدف کاهش حوادث جاده‌ای و بهبود وضعیت شبکه راه‌ها توسط اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، عباس شبانی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان میناب با بیان اینکه این اقدامات با هدف تسهیل در عبور و مرور، کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش طول عمر آسفالت در دستور کار قرار دارد، گفت: عملیات شانه سازی و ایمن‌سازی محور «بنذرک - مازغ» موسوم به جاده کرتی به طول ۷ کیلومتر با هدف جلوگیری از خروج وسایل نقلیه و افزایش حاشیه ایمن جاده در حال اجراست.

شبانی با اشاره به پایان عملیات مرمت و بازسازی شانه خاکی محور روستایی «نز» افزود: این پروژه به طول ۴ کیلومتر و با هدف تثبیت بدنه جاده و تسهیل در تردد روستاییان و حمل‌ونقل محصولات کشاورزی منطقه به پایان رسیده است.

وی در ادامه به اجرای عملیات لکه‌گیری در محور «حکمی - تیاب» اشاره کرد و گفت: به منظور افزایش سطح سرویس‌دهی و رفع خرابی‌های موضعی در محدوده روستای بازیاری، یک تن آسفالت گرم جهت ترمیم نقاط آسیب‌دیده و اصلاح ناهمواری‌های موجود استفاده شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان میناب در پایان از رانندگان خواست در زمان اجرای عملیات‌های عمرانی ضمن رعایت احتیاط و توجه به علائم هشداردهنده، خادمان خود در عرصه راهداری را برای اجرای سریع‌تر و ایمن‌تر پروژه‌ها یاری کنند.