به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان، علی دریانورد رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای شهرستان بندر خمیر از نظارت میدانی بر مجتمع خدماتی رفاهی کهورستان و مرکز معاینه فنی ناوگان در راستای ارتقای سطح خدماترسانی به کاربران جادهای خبر داد.
دریانورد در بازدید از مجتمع خدماتی رفاهی الماس کهورستان، وضعیت امکانات رفاهی، خدمات ارائهشده به مسافران و رانندگان و شرایط بهداشتی این مجتمع را بررسی کرد.
وی با اشاره به اهمیت کنترل ناوگان، از ارزیابی مرکز معاینه فنی در ادامه این بازدید خبر داد و افزود: روند ارائه خدمات فنی و نحوه انجام آزمونهای ایمنی ناوگان برای اطمینان از سلامت تردد در محورهای مواصلاتی، مورد بازبینی دقیق قرار گرفت.
دریانورد تصریح کرد: این بازدیدها در چارچوب برنامههای نظارتی دورهای و با هدف بهبود کیفیت خدمات، افزایش ایمنی سفرهای جادهای و ارتقای سطح رضایت رانندگان و مسافران به صورت مستمر در سطح این شهرستان انجام میشود.
