به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان شرقی، عبدالحسین علیاکبری سرپرست اداره کل راهداری حملونقل جادهای استان در بازدید از پایانه بار تبریز ضمن بررسی روند ارائه خدمات، از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و مطالبات رانندگان قرار گرفت. رانندگان نیز دیدگاهها و پیشنهادهای خود را در زمینه بهبود شرایط کاری، توسعه زیرساختهای پایانه و ارتقای خدمات حملونقل مطرح کردند.
وی با تأکید بر نقش مهم رانندگان در زنجیره تأمین و اقتصاد کشور، رسیدگی به مشکلات این قشر را از اولویتهای مجموعه دانست و بر پیگیری موضوعات مطرحشده و تلاش برای بهبود شرایط فعالیت رانندگان باری تأکید کرد.
این بازدید در راستای ارتباط مستقیم با فعالان حوزه حملونقل و بررسی میدانی مسائل و نیازهای پایانه بار انجام شد.
در پایان بازدید علیاکبری در نشستی با اعضای انجمن صنفی رانندگان باری با بهرهگیری از نقطهنظرات، پیشنهادها و دیدگاههای مطرحشده از سوی اعضا، بر ضرورت تعامل مستمر و استفاده از ظرفیتهای صنفی برای رفع مشکلات و بهبود خدمات حوزه حملونقل تأکید کرد.
