شناسهٔ خبر: 22344 - سرویس استان‌ها

مدیر راهداری راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

اجرای عملیات روكش آسفالت در محور قائمشهر _فیروزكوه

رجبعلی نجفی مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران از اجرای عملیات روكش آسفالت در محور قائمشهر _ فیروزكوه با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، عباسعلی نجفی ضمن اعلام این مطلب افزود: به دلیل شرایط آب و هوایی و عوامل مختلف محیطی فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه ترمیم و لكه‌گیری روكش آسفالت‌های محورهای ارتباطی این استان توسط راه و شهرسازی مازندران انجام شده است.

وی گفت: از این رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات لكه‌گیری و روكش آسفالت در سطح محور ارتباطی قائمشهر _ فیروزكوه (از منطقه گدوك تا قائمشهر) با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در دست اجراست.

نجفی افزود: علاوه بر اجرای عملیات مذكور فعالیت‌های گسترده‌ای در خصوص ایمن‌سازی محور قائمشهر – فیروزكوه در قالب اجرای خط‌كشی، نصب جداكننده‌ها ، آشكارسازی دهانه تونل‌ها، نصب انواع علائم و تابلو و همچنین آشكارسازی نقاط پرحادثه در سطح محور در دست اجراست.

گفتنی است محور قائمشهر _ فیروزكوه به عنوان یكی از محورهای شریانی مازندران بوده كه این استان را به پایتخت كشور متصل می‌نماید.