به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی، نشست فرماندهان بسیج ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استانهای کشور بهصورت ویدئوکنفرانس و با محوریت ارائه گزارش عملکرد پایگاههای مقاومت بسیج برگزار شد.
این نشست به ریاست انوشیروان مهری، مشاور وزیر راه و شهرسازی و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی برگزار شد و فرماندهان بسیج دستگاههای تابعه وزارتخانه از سراسر کشور در آن حضور داشتند.
در این جلسه، گزارشی از اقدامات و فعالیتهای پایگاههای بسیج ارائه شد و نقش بسیج در تداوم خدمترسانی به مردم، پشتیبانی از فعالیتهای اجرایی و تقویت روحیه جهادی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت.
مهری در این نشست با قدردانی از تلاشهای فرماندهان و اعضای بسیج ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی، بر اهمیت همافزایی، انسجام سازمانی و استمرار فعالیتهای جهادی در شرایط مختلف تأکید کرد و خواستار تداوم ارائه خدمات مؤثر در حوزههای تخصصی وزارتخانه شد.
در ادامه نیز فرماندهان بسیج استانها گزارشی از برنامهها، اقدامات اجرایی و فعالیتهای انجامشده در مجموعههای تحت پوشش خود ارائه کردند و بر تقویت همکاریها و بهرهگیری از ظرفیتهای بسیج در پیشبرد مأموریتهای وزارت راه و شهرسازی تأکید شد.
