به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان بوشهر در ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان، موفق به کسب عنوان «روابط عمومی برتر» شد.
در نشست هماندیشی روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان بوشهر که عصر چهارشنبه با حضور استاندار و رئیس شورای اطلاعرسانی استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی در سالن کوثر استانداری برگزار شد، از برترینهای این حوزه تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم، از میان ۱۱۰ دستگاه اجرایی استان، روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان بوشهر به دلیل عملکرد موفق، پویایی در اطلاعرسانی و تعامل سازنده، به عنوان یکی از روابط عمومیهای برتر استان طی سال ۱۴۰۴ انتخاب شد.
ارسلان زارع استاندار بوشهر، ضمن اهدای لوح سپاس به «محسن مقدسی» مدیر روابط عمومی این اداره کل، از تلاشهای حرفهای، اهتمام در تبیین خدمات نظام، شفافسازی فعالیتها، ارتقای ارتباطات سازمانی و همافزایی جهت تحقق اهداف توسعهای استان قدردانی کرد.
به گفته «ابوالحسن گنخکی» مدیر روابط عمومی استانداری بوشهر، انتخاب ۱۰ روابط عمومی برتر استان بر اساس شاخصهای عملکردی نظیر کیفیت اطلاعرسانی عملکرد دستگاه در ایام دهه فجر، میزان حضور مدیر دستگاه در فضاهای رسانهای، توانمندی در پاسخگویی شفاف به ابهامات مطرح شده در رسانهها و فضای مجازی، خلاقیت در تولید محتوا و تعامل سازنده با اصحاب رسانه بوده است.
این انتخاب نشان از جایگاه ویژه روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در عرصه اطلاعرسانی و ارتباط با افکار عمومی دارد.
