شناسهٔ خبر: 223753 - سرویس استان‌ها

برپایی میز ارتباطات مردمی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد

میز خدمت در راستای تقویت ارتباط مستقیم با شهروندان و رسیدگی بی‌واسطه به مطالبات مردمی، میز ارتباطات مردمی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، در میز ارتباطات مردمی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، مهدی میقانی، مدیرکل، روسای ادارات ماشین آلات، حمل و نقل کالا و مسافر اداره کل و رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بجنورد حضور داشتند و به صورت چهره‌به‌چهره به پرسش‌ها، درخواست‌ها و مسائل مطرح‌شده از سوی شهروندان پاسخ دادند.

در جریان این دیدار مردمی، موضوعاتی از جمله ایمنی راه‌ها، وضعیت نگهداری محورهای مواصلاتی، مشکلات حمل‌ونقل عمومی و درخواست‌های مربوط به راه‌های روستایی مطرح و دستورات لازم برای پیگیری آن‌ها صادر شد.

برپایی این میز ارتباطی با هدف افزایش تعامل میان مردم و مسئولان، شناسایی دقیق‌تر مسائل حوزه راهداری و حمل‌ونقل و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی انجام شد.