به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گیلان)، میز خدمت جهادی با حضور فریبرز مرادی مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای گیلان در مسجد امام حسین (ع) کلورز رستمآباد برگزار شد.
در این برنامه، فرماندار شهرستان رودبار، نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستانی حضور داشتند و بهصورت مستقیم به درخواستها، مسائل و مطالبات شهروندان رسیدگی کردند.
در این میز خدمت، شهروندان مسائل و درخواستهای خود را در حوزههای مختلف مطرح کردند و مسئولان حاضر ضمن پاسخگویی، دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات ارائه دادند.
