شناسهٔ خبر: 223800 - سرویس استان‌ها

برگزاری آیین تجلیل از بازنشستگان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران 

بازنشستگان آیین تکریم از بازنشستگان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با حضور مدیرکل، معاونین و جمعی از مدیران اداره‌کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ رضا خالقی، رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران، در مراسم تجلیل از بازنشستگان این اداره کل، بازنشستگان را «سرمایه‌های انسانی ارزشمند» دانست. وی اظهار داشت که دستاوردهای فعلی این مجموعه، مرهون تلاش و تعهد سالیان طولانی خدمت این عزیزان است.

پیشنهاد ایجاد کانون بازنشستگان

خالقی با اشاره به ضرورت حفظ ارتباط با این نیروهای خبره، پیشنهاد کرد که دوران بازنشستگی نباید به معنای قطع ارتباط با مجموعه باشد. وی افزود: استفاده از نظرات تخصصی بازنشستگان در قالب یک “کانون بازنشستگی” یا کارگروه‌های تخصصی، می‌تواند در پیشبرد اهداف اداره کل راه و شهرسازی استان تهران تأثیری دوچندان داشته باشد.

فرهنگ سازمانی و تکریم

مدیرکل راه و شهرسازی تهران در پایان با تأکید بر اینکه تکریم پیشکسوتان بخشی از فرهنگ سازمانی این مجموعه است، خاطرنشان کرد که بهره‌مندی از ظرفیت‌های فکری این عزیزان، راهکاری برای ارتقای کارآمدی سازمان خواهد بود.

در پایان این مراسم، از جمعی از بازنشستگان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با اهدای لوح تقدیر و یادبود تجلیل شد.