به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) امام جمعه دشتستان با حضور در اداره راهداری و حملونقل جادهای شهرستان دشتستان، ضمن دیدار و گفتوگو با رئیس و کارکنان این مجموعه، از نزدیک در جریان روند فعالیتها و پروژههای در دست اجرا قرار گرفت.
حجتالاسلام حسن مصلح در این بازدید با قدردانی از تلاشهای شبانهروزی مجموعه راهداری، نقش این نهاد را در خدمترسانی به مردم و تسهیل تردد ایمن در محورهای مواصلاتی شهرستان مهم و اثرگذار دانست.
امام جمعه دشتستان با تأکید بر جایگاه راهداری در توسعه پایدار و افزایش ضریب ایمنی جادهها، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از امنیت و آرامش سفرهای برونشهری مرهون تلاش نیروهای پرتلاش راهداری است و تقویت این حوزه باید همواره در اولویت برنامههای اجرایی قرار گیرد.
مصلح خدمت در حوزه راه و حملونقل را خدمتی مستقیم به جان و مال مردم توصیف کرد.
در این دیدار، سامان قلیپور رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای شهرستان دشتستان، گزارشی از اقدامات و برنامههای در حال اجرا ارائه کرد و اظهار داشت: هماکنون پروژههای متعددی در حوزه تعریض و بهسازی، روکش آسفالت، ایمنسازی و نگهداری محورهای مواصلاتی در شهرستان فعال است و در یک سال گذشته نیز مجموع اعتبار پروژه های در حال انجام و یا تکمیل شده به حدود ۱ همت رسیده که نقش بسزایی در ارتقای زیرساختهای حملونقلی شهرستان خواهد داشت.
در پایان این دیدار صمیمی، با اهدای لوح سپاس از سوی امام جمعه دشتستان، از خدمات و تلاشهای سامان قلیپور رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای شهرستان دشتستان تقدیر بهعمل آمد و در ادامه نیز کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دشتستان نماز ظهر و عصر را به امامت حجت الاسلام مصلح اقامه کردند.
