به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان، سرهنگ امیر سعید باقری، فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، اظهار کرد: در پی اخذ حکم قطعی قضایی به نفع سازمان ملی زمین و مسکن با پیگیریها و اقدامات مؤثر معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم، زمینه اجرای این حکم و بازپسگیری اراضی دولتی فراهم شد.
وی افزود: این حکم با تلاش و همت کارکنان فرماندهی یگان حفاظت از اراضی استان و با پشتیبانی عوامل انتظامی در شهرستان سمیرم به اجرا درآمد که طی آن ۱۰ هزار مترمربع از اراضی دولتی به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال از تصرف غیرقانونی خارج شد.
باقری ادامه داد: در جریان اجرای این حکم، ضمن خلع ید متصرفان و قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز، اراضی مذکور رفع تصرف و به بیتالمال اعاده شد.
فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با تأکید بر عزم جدی این مجموعه در صیانت از اراضی دولتی تصریح کرد: حفاظت از حقوق عمومی و مقابله با هرگونه تعرض به اراضی ملی و دولتی با جدیت در دستور کار قرار دارد و یگان حفاظت با همکاری دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی، اقدامات لازم را در این زمینه بهصورت مستمر دنبال میکند.
