شناسهٔ خبر: 22391 - سرویس استان‌ها

تجلیل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی آذربایجانشرقی

نشست تعدادی از مدیران و مسئولان شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی آذربایجانشرقی تجلیل وقدردانی نمودند .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان آذربایجانشرقی ، هیاتی به سرپرستی جواد آهنگری ، مدیرکل روابط عمومی واموربین الملل استانداری با حضور در اداره راه وشهرسازی آذربایجانشرقی از رئیس وکارکنان این اداره با اهدای شاخه ای گل از زحمات آنها در این عرصه مهم و تاثیرگذار تجلیل بعمل آوردند.

 بنابرین گزارش علی اصغر سیاری رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی بهمراه همکاران این اداره با خوشروئی تمام در محل کار خود پذیرای اعضای شورای سیاست گذاری روابط عمومی های استان بود که گزارش مختصری از فعالیتهای این حوزه درسال گذشته را نیز ارائه نمود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی هم با اشاره به اینکه تجلیل از تلاش ها و فعالیت های مسئولان باسابقه روابط عمومی های استان یکی از وظایف و رسالت های شورای هماهنگی روابط عمومی های استان است، گفت: بر خود وظیفه می دانیم از تلاشگران و پیشکسوتان این عرصه قدردانی کنیم .