شناسهٔ خبر: 224004 - سرویس استان‌ها

تجلیل از ایثارگر معزز پیشکسوت بازنشسته راه و شهرسازی استان بوشهر

دیدار با بازنشسته راه و شهرسازی بوشهر در راستای تکریم بازنشستگان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر در دیدار با محمود جولاییان، از پیشکسوتان بازنشسته این مجموعه، از سال‌ها خدمات ارزنده وی تقدیر کرد و بر ضرورت بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان تأکید داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، حسین احمدی‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان بوشهر در راستای پاسداشت تلاش‌های صادقانه همکاران بازنشسته با حضور در منزل محمود جولاییان، از بازنشستگان اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر، با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

احمدی زاده در این دیدار با اشاره به جایگاه ارزشمند بازنشستگان در  اداره کل اظهار کرد: بازنشستگان گنجینه‌های گران‌بهای دانش تجربی و سرمایه‌های معنوی سازمان هستند و سال‌ها تلاش و تعهد صادقانه آنان در توسعه زیرساخت‌های حوزه راه و شهرسازی، پایه‌ای محکم برای دستاوردهای امروز این مجموعه فراهم کرده است.

وی با تأکید بر ضرورت تداوم ارتباط با پیشکسوتان افزود: استفاده از تجربیات و اندوخته‌های علمی و عملی بازنشستگان می‌تواند مسیر رشد و پیشرفت همکاران جوان را هموارتر کند و مجموعه راه و شهرسازی همواره خود را نیازمند بهره‌گیری از این سرمایه‌های ارزشمند می‌داند.

در ادامه این دیدار، برزو هژبریان مسئول کانون بازنشستگان راه و شهرسازی استان بوشهر نیز گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این کانون در راستای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به بازنشستگان ارائه کرد.

در پایان این دیدار صمیمانه، با اهدای لوح سپاس و هدیه‌ای به رسم یادبود، از بیش از سه دهه خدمات صادقانه محمود جولاییان در اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر تجلیل شد.

گفتنی است در این دیدار سید امین عارف‌زاده معاون مهندسی و ساخت، فرزاد پرورش رئیس اداره برنامه و بودجه، احد وزانی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر و برزو هژبریان مسئول کانون بازنشستگان این اداره‌کل حضور داشتند.