شناسهٔ خبر: 224175 - سرویس استان‌ها

روابط عمومی راهداری بوشهر به عنوان هیات رئیسه روابط عمومی های استان انتخاب شد

روابط عمومی راهداری بوشهر به عنوان هیات رئیسه روابط عمومی های استان انتخاب شد «محسن مقدسی» مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر به‌عنوان هیئت‌رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) «محسن مقدسی» مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر به‌عنوان هیئت‌رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر انتخاب شد.

نشست مدیران روابط عمومی‌های استان بوشهر با دستور کار انتخابات هیئت‌رئیسه با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری در سالن کوثر برگزار شد.

در این نشست، سعید نوذری، سیدمجید حسینی، سجاد ستوده‌نیا، حسین فیروزه، محسن مقدسی، عبدالکریم شیخی‌شتان و میعاد مهندسی به عنوان اعضای اصلی هیات رییسه انتخاب شدند.

همچنین پژمان بختیاری‌پور و گلنار احمدی به عنوان اعضای علی‌البدل هیات رییسه و محمدامین اکبری و حبیب‌الله آتشی به ترتیب به عنوان بازرس و خزانه‌دار این شورا انتخاب شدند.

همچنین پژمان بختیاری‌پور (ثبت احوال) و گلنار احمدی (دانشگاه خلیج فارس) به عنوان اعضای علی‌البدل هیات رییسه و محمدامین اکبری (فرمانداری دیلم) و حبیب‌الله آتشی (هلال احمر) به ترتیب به عنوان بازرس و خزانه‌دار این شورا انتخاب شدند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر در این نشست با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری نشست‌های خبری مدیران دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: تقویم نشست‌های خبری مدیران استان با امضای معاون سیاسی استاندار بوشهر و جانشین شورای اطلاع‌رسانی استان به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده و انتظار می‌رود روابط عمومی‌ها در تسهیل برگزاری این نشست‌ها و فراهم کردن زمینه پاسخگویی مدیران همکاری لازم را داشته باشند.

گنخکی با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی مؤثر درباره اقدامات دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: علاوه بر تبیین مجاهدت‌های انجام شده در عرصه‌های مختلف، لازم است روایت دقیق، جامع و گسترده‌ای از فعالیت‌ها و خدمات دستگاه‌های اجرایی ارائه شود تا زمینه امیدآفرینی و ارتقای سطح رضایتمندی مردم فراهم شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم روابط عمومی دستگاه‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت گسترده رسانه‌های استان، اقدامات جدی‌تری برای انعکاس عملکرد و دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی انجام دهند.