به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابطعمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان تهران، در نشستی با حضور امیرهوشنگ باتوانی مدیرکل امور مالی و ذیحسابی سازمان، عملکرد درآمدی سال گذشته اداره کل راهداری وحملونقل جادهای استان تهران و همچنین وضعیت تحقق درآمدها در دو ماهه نخست سال جاری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
در این نشست، ضمن تحلیل روند درآمدها، بر ضرورت بهرهگیری از ظرفیتهای موجود بهمنظور افزایش درآمدها و همچنین شناسایی و ایجاد منابع درآمدی جدید و پایدار بهعنوان یکی از اولویتهای مهم تأکید شد.
باتوانی همچنین همکاری و همافزایی تمامی بخشها در راستای تحقق اهداف درآمدی و توسعه منابع پایدار، نظارت و پایش مستمر فرآیندهای درآمدی و بهبود عملکرد واحدهای مرتبط را الزامی دانست.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان تهران، رییس اداره دریافت و پرداخت های سازمان، معاونان، مدیر حراست، عامل ذیحساب و رییس اداره مالی و منابع ادارهکل راهداری وحملونقل جادهای استان تهران در این نشست حضور داشتند.
