به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، محمد تقی سراجیان، رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول با حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور امام جمعه شهرستان دزفول دیدار و گفت گو کرده و گزارشی از اقدامات انجام شده این اداره در حوزههای مسکن، راهسازی، بازآفرینی شهری، املاک و شهرسازی ارائه کرد.
در این دیدار جمعی از کارکنان اداره راه و شهرسازی دزفول و روسای دستگاههای خدمات رسان در حوزههای عمرانی و خدماتی نیز حضور داشتند.
حجتالاسلام و المسلمین بهرامپور در این نشست ضمن قدردانی از تلاشهای اداره راه و شهرسازی شهرستان دزفول بابت برپایی میز خدمت و پیگیری میدانی مشکلات مردم، بر ضرورت توجه ویژه به فضاهای درمانی، کاربریهای مذهبی از جمله مساجد و همچنین پیگیری مطالبات زیرساختی شهرستان تأکید کرد.
در ادامه این دیدار، موضوعات متعددی از جمله آخرین وضعیت پروژههای مسکن مهر و نهضت ملی مسکن، مسائل مرتبط با اسناد اعیان و عرصه پروژههای مسکن مهر، پروژه چهار خطه دزفول به شوشتر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
