به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، در اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب شهرستان دلیجان در سالجاری، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دلیجان با اهدای لوحی مشترک از علیاکبر فیروزی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جادهای این شهرستان به پاس اجرای فعالیتهای عمرانی، خدمات شبانهروزی و تلاش جهادی برای کاهش تصادفات جادهای تقدیر و تشکر کردند.
در بخشی از این لوح آمده است: همراهی، همکاری و تلاشهای جنابعالی در راه بسط و گسترش عدالت و تحقق مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب شهرستان در خصوص پیشگیری از بروز و کاهش تصادفات جادهای در این حوزه قضایی بر هیچ کس پوشیده نیست، تلاشی که از سر دلسوزی و به واسطه خدمتگزاری و مسئولیت پذیری، تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی را به نمایش گذاشت.
