شناسهٔ خبر: 22435 - سرویس استان‌ها

تجلیل از بازنشستگان سال ۹۴ اداره کل راه و شهرسازی استان همدان/ تاکید بر تاسیس کانون بازنشستگان

مراسم در همایشی از ۳۶ بازنشسته اداره کل راه و شهرسازی استان همدان كه در سال ۹۴ به كسوت بازنشستگی نائل آمدند با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، در اين مراسم، مديركل راه و شهرسازي استان، بازنشستگي را فصل نوينی از زندگی انسان‌ها با شيوه و ايده‌های جديد و بازنشستگان را سروقامتانی دانست كه پر از كوله‌باری تجربه و ايستاده و مقاوم هستند.

محمد رودباری افزود: بازنشستگان در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت و در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی طی كرده و اینک با کوله‌باری از تجربه، امور مربوطه را به دیگران می‌سپارند.

وی با بیان اینکه بازنشستگی یک افتخار است، گفت: زحماتی که شما بازنشستگان در طول خدمت خود انجام داده‌اید با هیچ مراسم و پاداشی جبران نمی‌شود و نمی‌توان برای زحمات شما حد و اندازه‌ای قائل شد.

وی اضافه کرد: هر کدام از شما بازنشستگان آثار مثبتی از خود به جا گذاشته‌اید که خیر و برکت آن در زندگی شما حتما پیدا خواهد شد.

رودباری با اشاره به اینکه بازنشسته‌ها مانند کارمندان اداره هستند، عنوان کرد: اداره راه و شهرسازی همانند گذشته اداره شماست و ما در خدمت تک تک شما هستیم و هر کاری داشته باشید با کمال میل برای شما انجام خواهیم داد.

وی با تاکید بر تاسیس کانون بازنشستگان در اداره گفت: اداره راه و شهرسازی یک اداره کلیدی برای کشور و استان است بنابراین باید یک کانون پویا در شان بازنشستگان داشته باشد.

وی گزارشی از عملکرد این اداره ارائه و بیان کرد: از ابتدای انقلاب در استان همدان حدود ۵۳۷ کیلومتر چهارخطه وجود داشت که با همت شما و سایر همکاران به مرز ۶۰۰ کیلومتر رسیده است.

رودباری در ادامه گفت: از این تعداد حدود ۶۰ کیلومتر در سال گذشته به زیر ترافیک رفته که از نظر ایمنی، تجهیزات و حفاظ‌های میانی و کناری بهترین راه‌های است که در سطح استان داریم.

وی یادآورشد: در سال گذشته حدود ۸۰ کیلومتر بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی انجام شده که در نوع خود بی‌نظیر است.

رودباری با بیان اینکه در استان حدود ۱۰۰ کیلومتر چهارخطه چسبیده به هم بدون هیچ گونه حفاظ میانی وجود داشت، گفت: با همت شما و سایر همکاران در بحث حفاظ‌های میانی به وسیله نیوجرسی‌های مفصلی اقدامات خوبی انجام شده است.