شناسهٔ خبر: 224354 - سرویس استان‌ها

قدردانی از مالکان منصف و نقش بخش خصوصی در همراهی با مستأجران

تقدیر از موجران منصف مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه استاندار، با تقدیر از مالکان خوش‌نامی که طی دو سال اخیر افزایش اجاره‌بها نداشته‌اند، این اقدام را نمونه‌ای از مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانستند و بر لزوم تداوم چنین رویکردی برای حمایت از مستأجران تأکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان)، محمد مهدی علیزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به شرایط اقتصادی و فشارهای موجود بر بازار مسکن اظهار کرد: از مالکان منصف و خوش‌نامی که در دو سال گذشته با درک شرایط جامعه، از افزایش اجاره‌بها خودداری کرده و با مستأجران خود همراهی و مساعدت داشته‌اند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: این رفتار مسئولانه نشان می‌دهد که با همدلی و مشارکت اجتماعی می‌توان بخشی از دغدغه‌های حوزه مسکن را کاهش داد و آرامش بیشتری برای خانواده‌های مستأجر فراهم کرد.

استاندار نیز در همین راستا با قدردانی از فعالان بخش خصوصی و مالکان همراه با مردم گفت: چنین اقداماتی نقش مهمی در ایجاد ثبات و آرامش در بازار اجاره دارد و شایسته است این فرهنگ همکاری و مسئولیت‌پذیری در جامعه تقویت شود.

در ادامه از تلاش‌های حسین احمد شعربافی مدیرعامل شرکت انبوه‌سازه آبادگر خانه گیل نیز به‌دلیل مشارکت فعال، مسئولیت پذیری و تلاش های ارزشمندشان در پیشبرد پروژه های حوزه مسکن و توسعه زیرساخت های استان گیلان با وجود شرایط دشوار اقتصادی تقدیر به‌عمل آمد.