به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، سید احسان حسینی مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه سومین جلسه شورای تأمین مسکن استان در سال ۱۴۰۵، با اشاره به موضوع تعیین تکلیف خانههای سازمانی در سطح استان، بهویژه در شهرکرد، اظهار داشت که اجرای دقیق قانون ساماندهی و قانون نحوه استفاده از منازل سازمانی برای تضمین حق افراد مشمول، امری ضروری است.
وی تصریح کرد که مطابق با قوانین موجود، افرادی که سالها در این واحدها سکونت دارند، باید نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خود و تحویل واحدها اقدام کنند تا امکان بهرهمندی از این خانهها برای افراد مستحق فراهم شود اما تحقق این امر نیاز به همراهی سایر دستگاههای اجرایی دارد.
